onsdag 25 april 2012

Att drömma sig bort

Innan vi får följa med in till sovrummet besöker vi badrummet. 



Det är svårt att komma på hur man gör drömscenen tydlig. Nu ngt hopkok av effekter.
Känner mig lite osäker här. Känner mig även lite osäker på ifall vissa partier är för långa och övertydliga. Men allt finlir får vänta till slutet och ljudläggning - som kommer ske ganska snart eftersom jag är under tidspress i och med att det är en skoluppgift. OCH..Hur allt kommer att sluta rent manusmässigt, det vete gudarna just nu. Det enda jag vet säkert är att jag bör säkerhetskopiera minutiöst eftersom min utrustning här hemma är mycket labil. Det gör att det ibland inte är lika roligt att grovklippa som det borde vara. Nåväl. Tååååålamoood.

1 kommentar:

  1. Jag vill se fler backstageinlägg! Hur går en filminspelning till, liksom!

    SvaraRadera