tisdag 24 april 2012

Titta, han skriver!

Idag har jag byggt ett litet sovrum i kulörta färger. Titta vad stor jag är jämte min skapelse!

Idag har jag gått vidare i mitt lärande och tänjande av kunskapsgränser. Bland annat har min huvudkaraktär både bläddrat i bok, hållit i kamera, packat och en massa annat..ja skrivet poesi till på köpet. Några sekunder bara men en liten förcheck på detta med skrivandet. Lim, tejp och ståltråd är mina vanligaste medel här..men skrivandet var ju bara att förbereda i förväg och sen till att sitta och byta ut lapparna framför med. Det svåra här är alltid att inte ha ner något annat. Därav har jag börjat limma allt typ.



Lite backstagebilder från igår. Titta vad rörigt jag har det! Och ja jag är på golvet så långt från fönstrena som möjligt (vill inte blanda ljus) och för att jag ska kunna använda alla mina superstarka magneter tillsammans med den fina dörren bakom mig här.


Växlar mellan två kameror. Min lilla canon är bäst för närbilder för att den är så liten rent faktiskt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar