söndag 22 april 2012

M Å S T E stanna och klappa fåren


Nu har jag kommit på att jag ju även kan röra på statisterna runtikring. Titta vad levande och verkligt allt blir. Jag behöver ju dock fortfarande öva på det tålamod som verkar behövas för att göra snygga och mjuka in och utzoomningar.
Bilturen börjar hursomhaver i vinterstämning. Funderar på att göra en lång sekvens med karga landskap som susar förbi innan det är dags för fårklappning. Här har vi då lite av den försiktiga starten.
Hopp in i bilen, och så iväg!


Det blir nog lite knasigt också när jag kör bilen åt olika håll..kanske borde man nöjja sig med att köra åt ett av hållen..hmm...vilket är mest naturligt? åt höger kanske? Går nog lite långsamt med ser jag nu...jäklans vad mycket det är att tänka på hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar